Friday 11 April 2014

Απρίλιος 2014: Δίσκοι Με 10 Λέξεις




AFGHAN WHIGS – Do To The Beast
Full-on 90s nostalgia trip και μαρέσει. Μπράβο Greg. (8)

ANIMALS AS LEADERS – The Joy Of Motion
Πάντως εμένα η «χαρά της κίνησης» μου προκαλεί έντονη ναυτία. (6)

ARCHITECTS – Lost Forever Lost Together
Forever δεν έχω αντίρρηση, together ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. (4)

BEN FROST – A U R O R A
Οι χίπστερ θα το λατρέψουν και ας μην καταλάβουν τίποτα. (7)

CHUCK RAGAN – Till Midnight
O τύπος από τους Hot Water Music παίζει americana. Ωραίος. (7)

ELENI MANDELL – Let’s Fly A Kite
Eleni, σοβαρά τώρα; Τραγούδια για τις χαρές της μητρότητας; (5)

FUCKED UP – Year Of The Dragon EP
Επικό έπος. Να το ονομάσουμε progressive punk (pronk); Viva Canada! (9)

GRIDLINKLonghena
Τρελή τσίτα αλλά ακούγεται χαλαρά: Είσαι στο μάτι του κυκλώνα. (8)

HORSEBACKPiedmont Apocrypha
Άλλος ψυχάκιας από δω. Don’t say we didn’t warn you. (7)

JOHN HAMMOND – Timeless
Έλα ρε γέρο, δείξτους πώς γίνεται. Κιθάρα, φυσαρμόνικα και blues. (7)

KATATONIA – Kocytean EP
Ως βλαμμένοι fans θα πάρουμε το βινύλιo, όμως μπορείτε καλύτερα. (7)

MARTINA McBRIDEEverlasting
Ωραιότατες soul classics διασκευές από μια καλή, έντιμη country τραγουδίστρια. (7)

NICKEL CREEK – A Dotted Line
Είναι λέει bluegrass, εμένα μου ακούγεται σαν τέλειος ποπ δίσκος. (9)

NINE INCH NAILS & COIL – Recoiled EP
That’s more like it! Αυτοί είναι οι ΝΙΝ που αγαπήσαμε. (8)

SQUAREPUSHER X Z-MACHINES – Music For Robots
Αν ήμουν ρομπότ μπορεί και να το βαθμολογούσα με 9. (4)

STEVEN WILSON – Cover Version
Σούπερ επιλογή αναπάντεχου υλικού, φανταστικές διασκευές. Πάρτε το σε βινύλιο. (8)

THE BOTHThe Both
Ted Leo + Aimee Mann = Power pop ονείρωξη. Πολύ όμορφο δισκάκι. (8)

THE HOLD STEADYTeeth Dreams
Είμαι φάνμποης οπότε εκτός συναγωνισμού. Αντικειμενικά, καλύτερο από το προηγούμενο. (11)

THE OATH – The Oath
ΟΚ, ωραία catsuits. Θα παίξετε και κάνα τραγούδι της προκοπής; (5)

TIGER LILLIES – Lulu A Murder Ballad
Συγκριτικά με το άλλο “Lulu”, αυτό είναι “Master Of Puppets”. (7)

VARIOUS ARTISTS – This Is Your Life (Dio Tribute)
Έξαλλος ο Ronnie, αντικαθιστά τα devilhorns με υψωμένο μεσαίο δάχτυλο. (4)

WILKO JOHNSON & ROGER DALTREY – Going Back Home
Ανάμεσα στους δυο τους, ένας αιώνας κορυφαίου rock nroll. (8)

No comments:

Post a Comment